To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
phpBB2 by Przemo
Support forów phpBB2 modified by Przemo

Wersje 1.9 i starsze - prawidłowe ustawienie wysyłania maili w panelu admina

rdx - 21-03-2005, 16:20
Temat postu: prawidłowe ustawienie wysyłania maili w panelu admina
moje pytanie brzmi:
jak powinno wyglądać prawidłowe ustawienie wysyłania maili w panelu admina
chodzi mi o to co w dane pole wpisać próbowałem już kilku ustawien i nadal niewiem ak to powinno wyglądać bo w jportalu to całkiem inaczej wygląda

prosze o pomoc z góry dzięki:)

Paszczak000 - 21-03-2005, 17:06

Ustawienia Email'i
Email przez forum --> Włączony
Adres Email Admina --> admin@admin.pl
Email zwrotny --> może był puste
Email nadawcy --> admin@admin.pl
Podpis pod Email --> Może był puste
U?ywaj Serwera SMTP --> Jeśli TAK to:
Adres Serwera SMTP --> admin.pl albo smtp.admin.pl zalezy jaki masz serwer dla konta pocztowego
Nazwa Użytkownika SMTP --> admin albo admin@admin.pl
Hasło SMTP --> ********* ;)

Co? więcej?

rdx - 21-03-2005, 17:16

Kod:
Adres Serwera SMTP --> admin.pl albo smtp.admin.pl zalezy jaki masz serwer dla konta pocztow

czyli powinno był
smtp.poczta.interia.pl

Paszczak000 - 21-03-2005, 17:18

a może wyslilisz się sam? Wejd? na stornk? interii.
Masz tam napisane, że poczta.interia.pl

kermit - 21-03-2005, 22:59

lub www.poczta.fm

ewentualnie jeśli nie uda się to czytaj faq :evil:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group