Dużo pytań |
Autor |
Wiadomość |
Shida
Posty: 23
|
Wysłany: 29-03-2015, 21:40 Dużo pytań
|
|
|
Witajcie. Od dzisiaj mam pierwsze forum, co jest równoznaczne z kompletnym brakiem informacji jak je edytować itd. Dużo pytań, a ni orientuję się dobrze na tym forum, więc spiszę wszystko tutaj
1. Jak zrobić nową grupę (Jak np Junior Moderatorzy)
2. Jak dodać napis pod nickiem (patrz na obrazku napis KK)
3.Jak dodac dodatkowe pola do wypełnienia profilu (np. zainteresowania, pochodzenie, zamieszkanie)
4. Jak zmienić obrazek na górze strony (to takie jakby logo)
5. Jak dodawać osoby odpowiedzialne za poszczególne działy
6. Jak dodawać nowe działy
Na razie tyle pytań, z góry dziękuję za odpowiedź
Obrazek - http://scr.hu/6ekv/fmy8j |
|
|
|
|
Gadatliwa Kasia
|
|
|
|
vianne
Pomógł: 73 razy Posty: 642
|
Wysłany: 29-03-2015, 21:53
|
|
|
Podręcznik Administratora Podręcznik opisuje cały Panel Administracyjny, zawiera wytłumaczenie wszystkich opcji, nierzadko także z dodatkowymi wskazówkami. |
|
_________________ Nie udzielam pomocy poza Forum
Nie pisz do mnie na GG/PW/Email bez uprzedniego pozwolenia! |
|
|
|
|
Tommekk80
Pomógł: 1411 razy Posty: 4780
|
Wysłany: 29-03-2015, 21:54
|
|
|
1. http://www.przemo.org/php...pic.php?t=25710
2. Nie do końca rozumiem o co chodzi.
3. Panel Admina - pola w profilu
4. W plik overall_header.tpl
5. Zezwolenia użytkowników + link z pkt1
7. W Panelu Administracyjnym (patrz menu po lewej, Fora - Zarządzaj) |
|
|
|
|
Shida
Posty: 23
|
Wysłany: 30-03-2015, 05:34
|
|
|
Tomek, mam na myśli napis 'Ten wredny" w twoim profilu
A w tym Oficjalnym podręczniku Amininstratora to gdzie jest przycisk pobierania? bo nigdzie nie widzę
Z góry dzięki |
|
|
|
|
vianne
Pomógł: 73 razy Posty: 642
|
Wysłany: 30-03-2015, 07:01
|
|
|
Tomkowy "ten wredny" to tytuł użytkownika w edycji profilu |
_________________ Nie udzielam pomocy poza Forum
Nie pisz do mnie na GG/PW/Email bez uprzedniego pozwolenia! |
Ostatnio zmieniony przez Woytec 08-05-2015, 22:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
lui754
Pomógł: 591 razy Posty: 2699
|
Wysłany: 30-03-2015, 10:59
|
|
|
Shida napisał/a: | A w tym Oficjalnym podręczniku Amininstratora to gdzie jest przycisk pobierania? bo nigdzie nie widzę
Z góry dzięki |
Masz cztery źródła do wyboru
Kod: | Download --> Oficjalny Podręcznik Administratora dla phpBB by Przemo 1.12.6 Wydanie 1.2 Final [21-11-2009]
Mirrory: SkyDrive | DropBox | arcy.net |
Bezpośredni link: http://www.przemo.org/php...ion=file,id,157 |
_________________ lui754 |
|
|
|
|
Shida
Posty: 23
|
Wysłany: 30-03-2015, 13:36
|
|
|
O, dziękuję
Czy mógłby mi ktoś odpowiedzieć na pytania z pierwszego postu podobnie jak lui? Tak, żebym wiedziała co po kolei zrobić (punkty;
4. Jak zmienić obrazek na górze strony (to takie jakby logo)
5. Jak dodawać osoby odpowiedzialne za poszczególne działy )
+ nowe pytania
7. Czy można edytować aktualny styl?
8. Gdy wchodzę jako niezalogowana osoba wyświetla mi się styl podstawowy (Subsilver) a gdy się zaloguję jest styl który wczoraj nowy zainstalowałam. Co zrobić, żeby nawet dla niezalogowanych osób wyświetlał się ten sam styl, co dla zalogowanych użytkowników?
9. Jak usunąć grupy Moderator, Administrator ? Mam na myśli te, które są na screenie
screen --> http://scr.hu/6ekv/lbfud
Nie wyświetlają mi się w panelu zarządzania grupami
10. W obu stylach nie wyświetlają się polskie znaki. Co z tym zrobić?
Z góry dziękuję |
|
|
|
|
vianne
Pomógł: 73 razy Posty: 642
|
Wysłany: 30-03-2015, 14:33
|
|
|
to tak na pamięć, bo aktuanie nie mam forum aby sprawdzić PA..
4. PA-> Ogólne -> konfiguracja -> strony głównej -> Banner w nagłówku forum na tak i podajesz link do nowego logo jednak to czasem kiepsko wygląda
więc aby być pewnym wyglądu ja podmieniała zawsze obrazki w stylu na FTP
5. Na poszczególne działy rozumiem, że chodzi o moderatorów....
PA-> Użykowicy -> wybierasz komu chcesz gra uprawnienia -> Zezwolenia -> i przy dziale w którym ma miec moderatora z listy rozwijanej wybierasz Moderator
7. Zajeży co chcesz edytować. Albo przez PA albo przez FTP
8. PA-> ogólne -> style ->Domyślny styl i tam wybierasz który ma być domyślny i klikasz przy nim [ustaw domyślny] a jeżeli chcesz by każdy z użytkowników po zalogowaniu też go od razu miał to [ustaw wszystkim ten styl] |
_________________ Nie udzielam pomocy poza Forum
Nie pisz do mnie na GG/PW/Email bez uprzedniego pozwolenia! |
|
|
|
|
Shida
Posty: 23
|
Wysłany: 30-03-2015, 15:13
|
|
|
vianne
7. kolor, rozmiar, te ikonki przy poszczególnych forach... Takie badziewia
Jak teraz dodałam nowe zmiany do forum to nic się nie zmieniło, np Szerokość forum. Ale to chyba zależne od stylu, bo na tym SubSilver się zmieniło, a na tym innym już nie Jak to zrobić, żeby się zmieniło na tym innym? Czy to zależne od czegoś innego? |
_________________ Arigatou za każdą pomoc |
|
|
|
|
Tommekk80
Pomógł: 1411 razy Posty: 4780
|
Wysłany: 30-03-2015, 15:20
|
|
|
W pliku overall_header.tpl szerokość na sztywno jest wpisana pewnie. |
|
|
|
|
Shida
Posty: 23
|
Wysłany: 30-03-2015, 15:30
|
|
|
A jak usunąć te podfora które są od początku? np. Testowe forum, Test Subfrów itp...?
I jak usunąć te tytuły, które podkreśliłam na screenie?
screen ---> http://scr.hu/6ekv/jd9bz
W niektórych tytułach nie wyświetlają mi się polskie znaki, tylko znaki zapytania. Co z tym zrobić?
A apropo tego ustawiania członków jako moderatorów, to gdzie to jest? bo nie wiem jak ze zwykłego użytkownika zrobić moderatora
I dodatkowo nie wiem, jak dodać wybranego członka do grupy personalnej.
Z góry dziękuję |
|
|
|
|
vianne
Pomógł: 73 razy Posty: 642
|
Wysłany: 30-03-2015, 16:05
|
|
|
Shida napisał/a: | A jak usunąć te podfora które są od początku? np. Testowe forum, Test Subfrów itp...? |
PA-> fora -> zarządzaj -> i klikasz usuń przy forum które chcesz usunąć
usunąć czy zmienić nazwe ?
Shida napisał/a: | A apropo tego ustawiania członków jako moderatorów, to gdzie to jest? bo nie wiem jak ze zwykłego użytkownika zrobić moderatora |
wchodzisz do PA -> po lewej stronie masz moduł UŻYTKOWNICY w nim użytkownicy.... klikasz
masz tam listę wszystkich zarejestrowanych użytkowników forum
przy każdym nicku masz Edytuj i Zezwolenia
klikasz zezwolenia...
polawia się lista for jakie masz... przy każdym masz listę rozwijaną Nie moderator i Moderator....
przy forum gdzie dana osoba ma miec moderatora wybieraz moderator i po wybraniu tego co chcesz zatwierddzasz kilkając wyślij |
_________________ Nie udzielam pomocy poza Forum
Nie pisz do mnie na GG/PW/Email bez uprzedniego pozwolenia! |
|
|
|
|
Shida
Posty: 23
|
Wysłany: 30-03-2015, 17:01
|
|
|
Dzięki! Chciałam napisac pierwszego posta - regulamin i już problem
http://scr.hu/6ekv/13sd7
co z tym fantem? a apropo moderatorów, mam pytanie co zrobić, żeby pod każdym forum wyświetlało się,, kto jest za nie odpowiedzialny, coś jak tu
http://scr.hu/6ekv/7a9ak
I nadal jest problem z polskimi znakami. Ktos pomoże w tej sprawie?
I jeszcze mam pytanie odnośnie opcji danego użytkownika. Powiedzmy, że mamy dwa fora, dwie grupy i w każdym forum sa subfora.
Grupa A ma dostęp całkowity do forum A, ale tylko częściowy (kilka subforów) do forum B. Jak wprowadzić takie ustawienia?
z góry dziękuję |
_________________ Arigatou za każdą pomoc |
|
|
|
|
Tommekk80
Pomógł: 1411 razy Posty: 4780
|
Wysłany: 30-03-2015, 22:36
|
|
|
Shida, czytaj, czytaj i jeszcze raz czytaj. Te pytania padały już masę razy. A screeny dodawaj jako załącznik w poście.
Odpowiedź na Twoje pytanie znajduje sie w F.A.Q. |
|
|
|
|
|
Gadatliwa Kasia
|
|
|
|
Shida
Posty: 23
|
Wysłany: 31-03-2015, 14:32
|
|
|
Ale nadal nie umiem skonfigurować tego błędy z polskimi znakami i z wysyłaniem postu
EDIT znalazłam ten wątek (http://www.przemo.org/phpBB2/forum/viewtopic.php?t=43980), ale NIE WIEM jak to zrobić. Nie znam się za bardzo na tym. Ktoś pomoże? I czy ma to jakiś związek z hostingiem? Jestem na ugu.pl |
|
|
|
|
|