phpBB2 by Przemo
Support forów phpBB2 modified by Przemo

FAQFAQ - PIERWSZA POMOC!!  regulaminREGULAMIN  SzukajSZUKAJ  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload  katalog Forów DyskusyjnychKatalog Forów   FAQ Video tutoriale

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Widmo
25-11-2005, 22:23
Bezpiecze?stwo i zaufanie
Autor Wiadomość
bascha 
bascha.p

Posty: 5
Skąd: Raciborz
Wysłany: 11-04-2008, 19:41   

Witaj Przemo,

Witam tydzien temu wyslam pieniazki za aktualizacje mojego forum i do dzis cisza nic sie nie dzieje nawet slowa kiedy albo cos takiego. Pisze ze w ciagu godz forum bedzie aktializowane wiec pisze i pytam co sie dzieje.
2008-04-05 2008-04-05 Przelew z rachunku Nr rach. przeciwst.:
67 1090 1665 0000 0000 6506 6802
Dane adr. rach. przeciwst.:
PRZEMYSŁAW MATOGA
31-987 KRAKÓW,
UL. RUSIECKA 19
Tytuł: 47380
-50,00 PLN

Pisalam na gg i dalej zadnej odpwoiedzi. Chce zadac pytanie na forum mowi mi ze nie mozna nie chce tego wklejac w nie odpowiedni temat.. by nie bylo kiszka zmaslem. jestem osoba starsza i niestety nie umiem sbie oradzi c sama nawet z takim czyms jakie maja ludzie klopoty na forum z cytowaniem selatywnymnie dziala w przegladarce eksplolera!
Pozdrawiam barabra pawlus
chodz i forum
Kink usuawam podalam go wyslylajac pieniazki i dalej nie wiem co sie dzieje Zadnej odpowiedzi. kompletmna cisza!
Prosze sie tym zajac bardzo prosze!
_________________
Pozdrawiam Bascha.p
 
 
     
Gadatliwa Kasia 

   
bascha 
bascha.p

Posty: 5
Skąd: Raciborz
Wysłany: 15-04-2008, 19:38   

Czy ja sie w koncu doczekam modernzaji tego forum??Moze zmienisz Przemo w ogloszeniu ze po w palacie tydzien ,dwa. nie 24godz?? Zaczyna mnie to jzuz wkurzac!!
Prosze o odpwoiedz..
_________________
Pozdrawiam Bascha.p
 
 
     
arcy 
Alassenórion



Pomógł: 509 razy
Posty: 3762
Skąd: Blachownia
Wysłany: 15-04-2008, 19:44   

bascha, http://www.przemo.org/php...pic.php?t=10086

Najszybciej będzie jak napiszesz emaila do Przema. Na gg tudzież na forum może dawno nie zaglądać.
http://www.przemo.org/kontakt.php
_________________
| Regulamin | F.A.Q. | Szukaj | Oficjalny podręcznik administratora phpBB2 by Przemo |
| arcy.net - nowości ze świata phpBB by Przemo, Opera, Android | w tym państwie pełnym nienawiści, rap po godzinach i luz ponad wszystkim... | Opera Browser
|
 
 
     
bascha 
bascha.p

Posty: 5
Skąd: Raciborz
Wysłany: 16-04-2008, 12:08   

Napislam oj napsilam i to nie jednego!
_________________
Pozdrawiam Bascha.p
 
 
     
bascha 
bascha.p

Posty: 5
Skąd: Raciborz
Wysłany: 17-04-2008, 00:24   

Dziekuje bardzo juz mam modernizacje forum. Bardzo dziekuje! :)
_________________
Pozdrawiam Bascha.p
 
 
     
Xs3non 
Most Divine

Posty: 19
Skąd: Poznań
Wysłany: 06-11-2008, 15:03   

Imo spoko temat może kogoś to nauczy ...
 
 
     
gitara 

Posty: 236
Wysłany: 06-03-2009, 15:09   

Przemo, jesteś wielki! Zapewniasz Nas że hacki to w tej chwili rzecz nie możliwa?
 
 
     
maniocek 

Pomógł: 30 razy
Posty: 401
Wysłany: 06-03-2009, 15:12   

gitara, ale żeś wyskoczył...
 
 
     
gitara 

Posty: 236
Wysłany: 06-03-2009, 16:10   

maniocek, zależy mi na bezpieczeństwie...
 
 
     
They2 
stary They


Pomógł: 82 razy
Posty: 1297
Wysłany: 06-03-2009, 16:22   

gitara, w pakiecie phpBB by Przemo 1.12.6p1 jest bardziej bezpieczniejszy niż myślisz.
_________________
Support | Pomoc | Modyfikacja | Zlecenie płatne - zapraszam na PW oraz pod moim adresem.
Nie udzielam w GG.
 
     
$kubi 
ApriliaSR


Posty: 109
Skąd: Łańcut
Wysłany: 06-03-2009, 19:47   

a co to było to dziś koło godziny 14 ? :evil:
 
 
     
nicon 
tod meam


Pomógł: 359 razy
Posty: 2151
Skąd: Konstantynów Ł.
Wysłany: 06-03-2009, 19:49   

A co było?
_________________
Pozdrawiam, Piotr `nicon` Kowalczyk.
Pomoc poza forum tylko odpłatna.
DBA - jak sama nazwa wskazuje - jest to osoba, która dba o bazy danych.
 
 
     
$kubi 
ApriliaSR


Posty: 109
Skąd: Łańcut
Wysłany: 06-03-2009, 20:00   

forum zamkniete i jakis napis "nicopnie coś tam coś tam" nie pamietam juz nie zakodowałem dokładnie...
 
 
     
gitara 

Posty: 236
Wysłany: 06-03-2009, 20:23   

They2, już dużo razy widziałem hack na phpBBPrzemo. nie wiadomo dlaczego..;/
 
 
     
Gadatliwa Kasia 

   
Tavaro 

Pomógł: 242 razy
Posty: 1135
Wysłany: 06-03-2009, 20:25   

gitara, jakbyś poszukał, to byś wiedział dlaczego.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Kopiowanie wszelkich treści zawartych na forum, modyfikacji oraz instrukcji bez zgody administracji i autorów tematów/postów zabronione!

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy



Najlepsze oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowegoNajlepszy program do sklepu firmowany przez Przem'a



phpbb

serwis laptopów

• Zamów reklamę

Egzotyczne sadzonki i nasiona krajowe i zagraniczne, Sprzedaż wysyłkowa roślin i nasion kwiatów praktyczne porady ogrodnicze, opisy, zdjęcia roślin, najlepsze forum o roślinach egzotycznych w Polsce