phpBB2 by Przemo
Support forów phpBB2 modified by Przemo

FAQFAQ - PIERWSZA POMOC!!  regulaminREGULAMIN  SzukajSZUKAJ  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload  katalog Forów DyskusyjnychKatalog Forów   FAQ Video tutoriale

Poprzedni temat «» Następny temat
[opinie] webd.pl
Autor Wiadomość
Magevil

Pomógł: 1 raz
Posty: 4
Wysłany: 17-02-2005, 21:15   

webd.pl good polecam
ja mam troche inna punktacje:
admini 0/10
jakosc 8/10
cena/jakosc :D 10/10
ogolnie 8/10
sms oczywiscie plus
a cpanel 0/10 tfu bleah
jak narazie u mnie:zero awaryjnosci i to za jedyne 3.99 m/c 8) 8) polecam!
 
     
Gadatliwa Kasia 

   
Wojciech
Gość
Wysłany: 23-02-2005, 18:51   

webd... tak, ogólnie działa stabilnie i za parę groszy może był, ale czy nie wydaje się Wam, że webd działa dużo gorzej, wolniej itd. niż np. przed kilkoma miesiącami? I to nie tylko się pogorszy?o, ale jest coraz gorzej z każdym dniem. Ja już się stamt?d ewakuuj?, bo dłużej tego nie mogęem wytrzyma?.
 
     
NagastGosc
Gość
Wysłany: 05-03-2005, 04:19   Koncze z webd.pl - Adios Amigos

Zgadza sie, Jesli sie ewakuowales to dobrze zrobiles :(
Moje forum nie dziala juz od tygodnia !!! Pisze do nich, a oni laskawie odpowiadaja ze serwer jest przeciazony i ze moga przenies na nowy (bezplatnie). Czekam 4 dni i nic sie w tej kwesti nie zdarzylo. Portal i forum na ktorym sie przeciez pisalo codziennie nie dziala. A ten blad ktory wyskakuje teraz doprowadza mnie do szalu:

Server Error
The following error occurred:

code=SERVER_RESPONSE_CLOSE The server closed the connection while reading the response. Contact your system administrator.
Please contact the administrator.

Pierwszy raz co odradzam ale naprawde nie POLECAM tej Firmy. Zrozumialbym jeszcze gdyby to zajaeo im dwa dni, ale tydzien to juz przesada. :twisted:

Koncze z ta Firma.
Szukam watku o przeniesieniu calego tego majdanu na inny serwer :mrgreen:

Pozdro
 
     
ed09
[Usunięty]

Wysłany: 26-04-2005, 15:33   

Widze, że nikt nie wspomnial tu o ostatniej "akcji" webd.pl:
http://hacking.pl/news.php?id=4961
 
     
Przemo



Pomógł: 210 razy
Posty: 3147
Wysłany: 29-04-2005, 19:48   webd.pl - Oswiadczenie w sprawie artykulu na hacking.pl

Kod:
Co do artykulu:
Niestety zostal on napisany bez specjalnego obiektywizmu, w tej sprawie pisalem juz do Rafała Pawlaka (redaktora hacking.pl) jednak z odpowiedzi wynika ze nie ma sobie nic do zarzucenia - zwlaszcz ze konto klienta na slowach ktorego opiera sie artykul zostalo odzyskane - niestety p Kamil nie raczyl juz o tym poinformowac.

Zastanawialem sie nad umieszczeniem oficjalego oswiadczenia dotyczacego "awarii" jednak po dluzszej analizie stwierdzilem iz bedzie sluzylo tylko i wylacznie osobom ktore rozemocjonowane beda szukaly punktu zaczepnego co nie doprowadzi do konstruktywnego wyjasnienia problemu

W duzym skrocie sytuacja wygladala nastepujaco:
Okolo godziny 03.00 w dniu 22.04.2005 doszlo do awarii serwera o adresie ip 70.85.56.100, ktora jak sie okazalo wynikala z bledu technika amerykanskiego obslugujacego serwerownie The Planet. Awaria nastapila na skutek blednego nadania/odczytania numeru seryjnego serwera przez co nastapila reinstalacjia jednego z naszych, zamiast sasiedniego:

Oficjalna odpowiedz z panlu The Planet [strefa czasowa CST]:
W razie potrzeby przesle cala rozmowe

(jstewart-04/22/2005 00:20:43):
there was a clerical error with serial numbers, and the machine next to yours requested reload. please get me the info, so that i can get your system started installing.
--------------------------------------


Polityka bezpieczensta oczywiscie przewidywala kopie zapasowe kont klienckich jednak ze wzgledu na to iz znajdowaly sie tu konta nowych klientow nie wszystkie udalo nam sie odzyskac.
W tej chwili prowadzimy prace nad system ktory zapewni wieksze bezpieczenstwo kopii zapasowych tak aby znajdowaly sie na przynajmniej 3 serwerach, wlasnie jest testowany, a za kilka zostanie wdrozony. Do tego czasu kopie beda rozsylane na odpowiednie maszyny z udzialem czlowieka, tak aby nie dopuscic do takiej sytuacji.

Wszyscy poszkodowani klienci oczywiscie otrzymali od nas pomoc w konfiguracji i przywracaniu konta, dodatkowo kazdy z nich otrzymal gratisowy 2 miesieczny abonament.

A ode mnie: Nie wiem dlaczego czesc osob jest uprzedzona do serwera webd.pl, prawdopodobnie przyczyna jest artykul w serwisie hacking.pl Jednak trzeba wziasc pod uwage, ze redaktorzy lykaja wiele rzeczy jak swierze buleczki, niejednokrotnie wyolbrzymiajac. Zadne tlumaczenie ich nie przekona, gdyz im bardziej emocjonujacy artykul tym lepszy, prawda?

Jak wszyscy widzą zainstalowałem swój serwis na webd.pl i jak widac działa rewelacyjnie.
Mało tego, działa on lepiej niż na najdroższym polskim serwerze home.pl ! Nie piszę tego dla jakichkolwiek korzyści czy pod namową kogokolwiek lub chęci promowania firmy. Zresztą wiele osób wie, jak ten serwis działał na home.pl poł roku temu i może porównac, napewno odczucie jest jedno - działa szybciej a przeciez obciążenie znacznie wzrosło.
Oczywiącie - serwis działa tutaj tylko kilka dni - wszystko co napisałem opieram na tym kilkudniowym doświadczeniu, przy przenoszeniu serwisu tez nie było najmniejszych problemów (problem był z dziwnym kodowaniem na poprzednim serwerze)
Za jakis czas dopisze tutaj spostrzeżenia z dłuższego okresu użytkowania.
 
     
ed09
[Usunięty]

Wysłany: 29-04-2005, 20:43   

Kiedy zobaczylem ogloszenie na stronie glownej forum, że mogą wystapic problemy z domena przemo.org i przeczytalem o adresie przemo.webd.pl to mocno się zdziwilem. Teraz forum naprawde smiga bardzo szybko.
 
     
kermit


Pomógł: 60 razy
Posty: 946
Wysłany: 29-04-2005, 23:26   

webd.pl jest szybciutkie, ale czemu zrezygnowałes z take.pl ??
_________________
Podpis jest niedozwolony, bo forum policyjne! :D
 
     
They


Pomógł: 342 razy
Posty: 2545
Wysłany: 29-04-2005, 23:40   

kermit napisał/a:
ale czemu zrezygnowałes z take.pl ??
chyba skonczyla sie jego umowa hostingowa albo nei wiem.

na forum http://www.strazacy.pl/forum/ tez widac ,ze ma hosting webd.pl i jemu nie ma problemu.
 
     
blum


Pomógł: 2 razy
Posty: 46
Wysłany: 30-04-2005, 03:10   co z tym kodowaniem?

Zalaczam kawalek wypowiedzi Przema - screen. Wy tez tak to widzicie?
Wzialem sobie serwer na jednego miecha na webd.pl zeby go sprawdzic i po przeniesieniu wlasnie mam krzaczki. Wzialem sobie na innym serwerze konto testowe na kilka dni i tego problemu nie mam.
Wlasnie zajrzalem do profiilu i spojrzalem na moj podpis - polskie litery pozamieniane na znaki zapytania wiec to nie bedzie problem wyswietlania tylko jakiejs zamiany podczas przenoszenia bazy... chyba bo sie nie znam :)

przemo.jpg
Plik ściągnięto 464 raz(y) 55,9 KB

_________________
Sekcja Podnoszenia Ciężarów i Trójboju Siłowego Starachowice
WIKING - odżywki oraz suplementy

blog moj
 
     
kermit


Pomógł: 60 razy
Posty: 946
Wysłany: 30-04-2005, 08:48   

blum nie o to chodzi
Mnie interesuje, że Przemo się nie wypowiedział o take.pl :) ale wspomniał jedynie o np. home.pl
_________________
Podpis jest niedozwolony, bo forum policyjne! :D
 
     
wasyl

Pomógł: 2 razy
Posty: 33
Wysłany: 30-04-2005, 10:41   

Mam dokladnie tak samo jak napisal blum, . Po przejsciu forum na webd.pl zamiast polskich liter sa same krzaki. Moze nie jest to spowodowane serwerem ale tak jest ;)
_________________
Pozdrawiam
Wasyl
 
     
Araadan
[Usunięty]

Wysłany: 30-04-2005, 10:47   

wasyl napisał/a:
Mam dokladnie tak samo jak napisal blum, . Po przejsciu forum na webd.pl zamiast polskich liter sa same krzaki. Moze nie jest to spowodowane serwerem ale tak jest

zamiast truc o kodowaniu byscie przeczytali to co juz jest o tym napisane..
 
     
Przemo



Pomógł: 210 razy
Posty: 3147
Wysłany: 30-04-2005, 18:47   

Wiec tak: Kodowanie: w poscie powyzej jest zle kdowanie z mojej winy, mam starego windowsa, uzywam avant browsera i czasem jest tak, ze jak zbytnio obciaze mojego win98 to gubi mi polskie kodowanie, wyswietla i wysyla w jakims domyslnym kodowaniu (zaraz poprawie posta)

Kodowanie na forum po przeniesieniu - Wczesniej forum bylo na take.pl baza SQL miala domyslne kodowanie latin_swedish czy cos takiego, czyli jakies szwedzkie kodowanie w zwiazku z czym mialem ogromne problemy, nie mialem zbyt wiele czasu na przenoszenie bazy. Okazalo sie ze w kopii bazy danych wszystkie polskie znaki zostaly zamienione na ? :/ Co dalej wiecie - musialem recznie zamieniac wszystkie np. mog? na mogę itp. W zwiazku z tym efekt jest jaki jest, w dodatku niektore wyrazy zmienily znaczenie. Nie byla to wina webd.pl domyslne kodowanie bazy webd.pl jest prawidłowe.

Z take.pl odszedlem z dwoch powodow - admin nie zgadzal sie abym zamieszczal na swojej stronie reklamy jakie mie sie podobają a po drugie na take.pl ten serwis chodził średnio, co pewnie zauważyliście.
 
     
blum


Pomógł: 2 razy
Posty: 46
Wysłany: 01-05-2005, 00:51   

Przemo napisał/a:
Kodowanie na forum po przeniesieniu

Juz to zrobilem ale inaczej... dzieki pomocy admina webd.pl
Przy imporcie bazy trzeba w phpMyAdmin ustawic "System porównań dla połączenia MySQL: latin2_general_ci" i po kliknieciu na SQL przy podawaniu sciezki z dyski do bazy "System kodowanie znaków dla pliku: latin2" i wszystko gra :D
Moj wybor ograniczyl sie do dwoch serwerow :wink:
Przemo napisał/a:
musialem recznie zamieniac wszystkie np. mog? na mogę itp

To przesrane miales :?
_________________
Sekcja Podnoszenia Ciężarów i Trójboju Siłowego Starachowice
WIKING - odżywki oraz suplementy

blog moj
 
     
Gadatliwa Kasia 

   
Furion


Posty: 2
Wysłany: 01-05-2005, 15:56   

Webd.pl jest swietny zainstelowalem tam dzis forum i naprawde dziala sprawnie i szybko...
Serdecznie Polecam :D
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Kopiowanie wszelkich treści zawartych na forum, modyfikacji oraz instrukcji bez zgody administracji i autorów tematów/postów zabronione!

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy



Najlepsze oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowegoNajlepszy program do sklepu firmowany przez Przem'a

Sklep z gadżetami

mediaclick.pl

phpbb

serwis laptopów

Agencja SEO lepszymarketing.pl

Polisy Ubezpieczeniowe TU Europa

• Zamów reklamę