To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
phpBB2 by Przemo
Support forów phpBB2 modified by Przemo

Archiwum - [opinie] i365.pl

pecador - 27-03-2006, 16:20

ja mam od kilku miesięcy tam konto i narazie nie ma błędów.. wszystko świetnie działa (choć mam 2,5 forów ;) ).
Zdecydowanie polecam, tym bardziej, że cały czas są świetne promocje i aż żal nieskorzystać ;)

ravnet - 27-03-2006, 22:33

Mam konto u nich dopiero 1,5 mc, narazie jest wszystko jest ok, po rozmowach z adminem widzę że w razie problemów zawsze pomogą.

Polecam.

andy13 - 02-04-2006, 23:11

o, nowa oferta, 3 giga i 60 giga transferu http://www.i365.pl/i365/springserver.php
dabek86 - 05-04-2006, 16:35

mam strone w tym hostingu od paru dni strasznie sie sypie w odpowiedzi na moje skragi dostalem taka oto wiadomosc:
Witam,
Obecnie nie zauwazylem zadnych problemow z Panskim kontem. Skrypt ktorego pan uzywa (phpbb by przemo) jest znany z licznych bledow- byc moze to wlasnie on jest tutaj przyczyna problemow. Od strony technicznej serwer dziala prawidlowo

Pozdrawiam

Jestem lekko zszokowany bo jakos nie wierze zeby to byla wina skryptu. Najlepiej zwalic na autora skoro nie ma sie pomyslu na rozwiazanie problemu. Ciekaw jestem co na to Przemo.

Solinarius - 05-04-2006, 16:53

Hehe, ja napiszę tak, w sumie jestem zadowolony, ale na początku miałem kłopoty jak user wyzej, pisałem ,że mi wywala strona nie istnieje a oni na to że powinienem tryb pasywny w TC.
Jednak w końcu jakoś doszliśmy do porozumienia ;)

p4tryk - 06-04-2006, 00:51

dabek86: sprawdziłem Twój ticket obsłużony przez konsultanta, potem logi i widzę nawet.. 150 równoczesnych wiszących połączeń do MySQLa z poziomu Twojego forum w szczycie co powoduje komunikaty o przekroczeniu przydzielonych na Twoją stronę zasobów serwera.

Być może jakieś search-boty bądź coś w tym stylu dobijają się do skryptu forum czy portal.php i generują taka liczbę połączeń, bo na Twoim forum np. teraz widzę 10 obecnych użytkowników pod nazwą "Gigabot/2.0/gigablast.com". IP różnych botów można zablokować w cPanelu - w razie potrzeby pod info(at)firma.i365.pl ktoś na pewno udzieli Ci informacji dotyczącej tych opcji.

Naprawdę czasami warto zajrzeć do panelu administracyjnego, sprawdzić czy wszystko jest ok w logach/statystykach, ew. dokonać jakieś optymalizacji (sporo tu takich poradników na tym forum) zamiast niepotrzebnie się "szokować" : ). Naprawdę nikt nie ma na celu dostarczania złej usługi i brania za to pieniędzy bo nie miałoby to za bardzo sensu. Niestety dostarczamy tylko hosting, a optymalizacje skryptów, żeby działały tak, że nie będzie potrzeba im całego osobnego serwera musisz wykonać już we własnym zakresie (my możemy dać jedynie wskazówki, ale Ty wysłałeś jedynie informację, że serwer "pada", a konsultant odpowiedział jedyne co mógł po sprawdzeniu rzeczonej maszyny - S1, obsługujacej klientów z kontami z Allegro.pl - że działa..).

Działa u nas kilkadziesiąt dużych forów takich jak forum.medialink.pl, sx1.pl czy forum.pasjagsm.pl i tam takie cuda raczej się nie zdarzają, co pokazuje (w dwóch ostatnich przypadkach), że PHPBB by Przemo może działać bez problemów na hostingu shared nawet z kilkudziesięcioma tysiącami postów i setkami (forum PasjaGSM notuje po 400-500) jednoczesnych userów online. Wystarczy tylko je odpowiednio skonfigurować.

Solinarius: Przepraszam w imieniu swoim i osoby Ciebie obsługującej za kłopot.

andy13: Oferujemy 7 dni testu i każdy może "katować" serwer w tym czasie do woli i za darmo, żeby sprawadzić czy warto w niego zainwestować - myślę, że to najlepsze rozwiązanie jeśli się wahasz.

Pozdrowienia z i365.pl.

kermit - 06-04-2006, 20:05

kupiłem serwerek u nich ale kurde teraz lookam i oni regonu nie mają,
nie wiem czy obawy mam słuszne ale moga zwinąć interes w każdej chwili :twisted:

p4tryk - 06-04-2006, 20:21

Złapałeś nas - jesteśmy pierwszą w Polsce firmą bez regonu :)

A serio, proponuje się rozjerzeć (np. tutaj: http://www.i365.pl/i365/regulamin.php) przed wydaniem takiej opinii..

Pozdrowienia z i365.pl.

kermit - 06-04-2006, 20:43

niop przepraszam, z reguły nie czytam regulaminów firm hostingowych bo wszystkie są takie same ale macie mnie :)

Przy okazji polecam dopisac regon w kontakcie bo ludzie częściej tam patrzą niż w regulamin

ale dzięki, mam nadzieję, że serwer który wykupiłem da radę i wytrzyma bo na superhost.pl procek grzał 55% i zaczęli jęczeć!

a mam ledwie 200 odwiedzi :mrgreen: n na dzień :mrgreen:

super_fuzz - 07-04-2006, 20:02

Firma pierwsza klasa. Mam tam konto już kilka miechów i wszystko chodzi jak złoto. A szybkość reakcji admina to... coś niesamowitego! Nawet o czwartej nad ranem dostajemy odpowiedź już po kwadransie!

Polecam bardzo :)

devek1991 - 07-04-2006, 23:09

Hej!
Czy w i365.pl jest zablokowana funkcja mail()?
Bo z forum nie wysyła mi maili :-/

p4tryk - 07-04-2006, 23:57

Nie jest zablokowana co można sprawdzić w naszym phpinfo :) . A na przyszłość proponuje info (at) firma.i365.pl żeby z tego tematu nie zrobił się topic supportu.
KarQs - 14-04-2006, 14:59

Hm no coz.. ja nie polecam tego serwera. Mam juz tam konto okolo 10 miesiecy (wtedy to jeszcze bylo tivi.net.pl). Na poczatku bylo wszystko ladnie, lecz pozniej zaczely sie problemy. Niestety przez pewien czas nie uzywalem konta wiec nie wiem od kiedy to sie zaczelo, ale juz dobre kilka miesiecy to wyglada tak: ftp czesto przerywa polaczenia i wolno chodzi (ale to drugie to pewnie wina pingow ok 190 wiec mozna wybaczyc), Cpanel jak i phpmyadmin chodza bardzo wolno (nie mowie ze ciagle, ale od jakiegos czasu baardzo czesto), nagminnie czesto pada baza danych.
Pomoc moze faktycznie jest szybka, ale watpliwa. Odpowiedz na ostatni mail wyglada tak (zreszta kazda odpowiedz na moje maile wygladala podobnie):
Cytat:
Witam,
nie stwierdzilismy takich problemow z serwerem s1, ktory caly zreszta obsluguje klientow tivi.net.pl i nic sie tam nie zmienilo.

Problemy z baza danych wystepowaly przejsciowo jednak rozwiazalismy je w czwartek i od tego czasu wedle mojej wiedzy sytuacja jest stabilna, a nasi administratorzy monitoruja serwer i na biezaco poprawiaja ew. usterki.


Niestety problem nadal istnieje :(

p4tryk - 14-04-2006, 18:01

Witaj,
mogę prosić o numer ticketu albo chociaż nazwę konta? Sprawdzimy to, chociaż sprawdziłem monitoring i na żadnym z 7 serwerów nie było chociażby restartu MySQL od co najmniej 5 dni.


Pozdrowienia z i365.pl.

pecador - 14-04-2006, 18:36

KarQs, może u Ciebie źle działa, natomiast ja jestem zadowolony z usług tego hostingu. Wcześniej korzystałem z usług innych firm i było znacznie gorzej. A tutaj praktycznie wszystko cały czas bardzo dobrze działa, nie ma najmniejszych problemów. Pomoc techniczna jest szybka i konkretna.

Dzisiaj co prawda są pewne problemy, ale uzyskałem szybko odpowiedź na pytanie co się dzieje, a problemów już praktycznie nie ma.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group