phpBB2 by Przemo
Support forów phpBB2 modified by Przemo

FAQFAQ - PIERWSZA POMOC!!  regulaminREGULAMIN  SzukajSZUKAJ  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload  katalog Forów DyskusyjnychKatalog Forów   FAQ Video tutoriale

Poprzedni temat «» Następny temat
<select> lista i jQuery
Autor Wiadomość
Sebxx

Posty: 72
Wysłany: 04-06-2013, 22:34   <select> lista i jQuery

Witajcie.
Jako że nie znam się ni huhu na skryptach typu jQuery, to chciałbym prosić Was o pomoc :) Dany jest kawałek kodu PHP:

Kod:

$que=mysql_query("SELECT * FROM `shop_ceny` WHERE `modul`='".$name."'");
    while($rec=mysql_fetch_row($que)){
        $ceny[]=$rec[4];
        $wartosci[]=$rec[2];
        $nazwy[]=$rec[3];
    }


Dostaję 3 tablice z cenami, nazwą (np tydzień, miesiąc) i wartościami (np 7 dni, 30 dni). Potem część która to 'pokazuje' i pozwala wybrać właściwą opcje:

Kod:

<tr>
    <td><b>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;    Okres:</b><small><br>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;    Czas działania usługi</small></td>
    <td>
    <select name="time" style="width:154px;">
    <?php
    for($i=0;$i<count($ceny);$i++){
        echo '<option value="'.$wartosci[$i].'">'.$nazwy[$i].'</option>';
    }
    ?>
    </select>
    </td>
    </tr>


I teraz jeszcze mam zmienną, która określa ilość pieniędzy użytkownika (powiedzmy $kasa). Chciałbym w jQuery machnąć sobie taki skrypt, który pobierałby aktualnie wybraną opcje z tego <select name="time">, odszukał w tablicach ceny, jaka przynależy do danej nazwy (czyli np w polu wyboru widnieje Tydzień, a cena dla tygodnia to np 3zł) i porównał cenę tej opcji ze zmienną $kasa. Jesli $kasa będzie mniejsza od pobranej wartości to chciałbym aby skrypt 'wyłączał' i odznaczał pole checkbox (konkretnie radio) tam gdzie jest portfel. Te checkbox'y to takie coś:

Kod:

<label><input type="radio" name="payment" value="1" checked /><b>Jednorazowy SMS</b></label><br>