phpBB2 by Przemo
Support forów phpBB2 modified by Przemo

FAQFAQ - PIERWSZA POMOC!!  regulaminREGULAMIN  SzukajSZUKAJ  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload  katalog Forów DyskusyjnychKatalog Forów   FAQ Video tutoriale

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: chelloPL
05-03-2007, 18:44
[opinie] i365.pl
Autor Wiadomość
niczeq


Pomógł: 17 razy
Posty: 171
Wysłany: 07-02-2007, 23:49   

moron, niestety na gorsze... a niby miało być lepiej - śmiechu warte
zmienił sie własciciel, zmieniłem firme w której hostuje większość stron ;]
_________________
ważny jest skutek, lecz ważniejsza przyczyna...

Potrzebujesz porządnego hostingu??? Skontaktuj się ze mną przez PW
 
     
Gadatliwa Kasia 

   
KaRoLiNa


Posty: 15
Wysłany: 09-02-2007, 13:04   

To i ja się dołączę do grona "opinii niezbyt przychylnych" :mrgreen: .

Wytrzymałam 3 miesiące :shock: .

Na początku wszystko pięknie ładnie, a jak opłaciłam konto, zaczęły się problemy :roll: . Ciągle "brak strony", forum muliło, ludzie mi się skarżyli, że nie mogą się dostać na stronę... Najfajniejsze, że ja w tym samym czasie i kilku innych użytkowników mogło bez problemu wejść na forum :shock: . Żeby było śmieszniej zrobiłam mały test - z kompa mi się nie odpalała strona, więc włączyłam laptop i stamtąd weszłam bez problemu ;] . Dziwne...
Pytałam później o to znajomego programistę i powiedział mi, że to może być przez błąd w skrypcie :> .

Oczywiście pomoc techniczna błyskawicznie reagowała na wszelkie maile, pisząc "zgłoszenie zostało przyjęte, zostanie to sprawdzone dokładniej, bo... u nich wszystko działa jak należy, nie ma żadnych nieprawidłowości w działaniu serwera". Nie wspomnę już o tym, ze zasugerowali mi, że to wina mojego połączenia z netem :roll: . No ok, możliwe... ale czy ta "zaraza" w takim razie dosięgła też resztę użytkowników? W końcu nie tylko ja miałam takie problemy, heh :> .
W ostatnim @ napisałam, że jeżeli nic z tym nie zrobią, to po prostu się przeniosę gdzieś indziej :P . Poradzili mi zrobić ping połączenia... czarno na białym były przerwy, wysłałam screeny... odpisali, że owszem występują przerwy, ale to nie powinno mieć wpływu na działanie! No żesz kuźwa, zdenerwowałam się i ich po prostu w tamtej chwili olałam całkowicie :twisted: .

W związku z tym - NIE polecam :evil:


Mam pytanie - czy jest możliwość odzyskania od nich, chociaż części kasy? Wiem, że w umowie itp. są te różne kruczki, ale kiedyś mi się od innego hostingu udało wyrwać kasę, więc może warto próbować, hmm?
 
     
niczeq


Pomógł: 17 razy
Posty: 171
Wysłany: 09-02-2007, 18:08   

KaRoLiNa napisał/a:
Mam pytanie - czy jest możliwość odzyskania od nich, chociaż części kasy? Wiem, że w umowie itp. są te różne kruczki, ale kiedyś mi się od innego hostingu udało wyrwać kasę, więc może warto próbować, hmm?
wątpie, ja na i365 hostuje teraz po prostu strony znajomych i innych osob w zamian za reklame ;) i powoli koszty się zwracają ;)

KaRoLiNa napisał/a:
odpisali, że owszem występują przerwy, ale to nie powinno mieć wpływu na działanie
śmiechu warte...
_________________
ważny jest skutek, lecz ważniejsza przyczyna...

Potrzebujesz porządnego hostingu??? Skontaktuj się ze mną przez PW
 
     
jabolek

Posty: 47
Wysłany: 11-02-2007, 00:09   

Ja też nie polecam tego hostingu, za dużo problemów z nim miałem
1. Na początku chciałem miałem tam forum, chodziło niemozliwie wolno. Oczywiście administracja sugerowała mi, że to wina mojej neostrady. Zrobiłem testy na kilku komputerach z innym internetem, i wszędzie tak samo. W odpowiedzi dostałem, że u nich wszystko działa, i powinno byc dobrze. Nie przyznali się do winy.
2. Mam serwer 3 GB, niemogę na nim trzymać forum, więc mam praktycznie sam download. I tu też są problemy, bo pliki mogę wrzucac średnio raz na 3 dni, bo przez pozostały czas Total Commander pokazuje mi, że "553 Disk full - please upload later". Napisali mi, że była usterka, i ją naprawili, że powinno wszystko działać, ale sęk w tym, ż enie działa, a na maile przestali odpisywać. Fakt faktem, że już przestałem być taki miły, bo ile mozna wytrzymać...

Ale według nich zawsze wszystko dobrze działa.

Nie polecam, bardzo nie polecam
 
     
GreenGo

Posty: 66
Wysłany: 13-02-2007, 16:17   

Znacie jakieś sposoby aby monitorować dostęp do serwa tak aby można było im wysłać statystyki takie jak: ilość nie udanych połączeń, czas połączeń itp ?

Mnie też to zaczyna irytować jak strone musze 5 razy odświerzać aby się załadowała bo tak to tylko biała strona. :/
 
     
jabolek

Posty: 47
Wysłany: 13-02-2007, 18:58   

GreenGo napisał/a:
Znacie jakieś sposoby aby monitorować dostęp do serwa tak aby można było im wysłać statystyki takie jak: ilość nie udanych połączeń, czas połączeń itp ?


A masz nadzieje, że coś Ci naprawią itp? napiszą, że u nich wszystko działa i tyle
 
     
GreenGo

Posty: 66
Wysłany: 13-02-2007, 19:59   

Jestem ciekawy jak zareagują na twardo postawione przed nimi fakty. Jestem ciekawy co mi odpiszą gdy zobaczą, że 40% połączeń z serwem się nie udaje. Przecież jak napiszą, ze u nich wszystko ok to to był by kompletny idiotyzm i ignorancja.
 
     
niczeq


Pomógł: 17 razy
Posty: 171
Wysłany: 13-02-2007, 22:25   

GreenGo, no ale mimo to tak napiszą - uwierz mi... pisałem już im nie raz, że z różnych kompów testowałem połączenie z serwerem i365 - na okolo 10 prób na każdym kompie co najmniej kilka gubiło jakąś część pakietów...
uwierz mi, że szkoda czasu i nerwów na nich - zmień hosting i tyle
_________________
ważny jest skutek, lecz ważniejsza przyczyna...

Potrzebujesz porządnego hostingu??? Skontaktuj się ze mną przez PW
 
     
krzysiek101

Posty: 7
Wysłany: 14-02-2007, 17:30   

moj kolega zalozyl tam konto. wszystko ladnie pieknie chodzilo. teraz sa jakies przerwy. ciagle chodzi lub nnie chodzi. zdenerwowac sie mozna.
 
     
FoToGrAfIk


Posty: 132
Wysłany: 14-02-2007, 17:57   

może jakiś serwer mierzący up time?
_________________
Z poważaniem FoToGrAfIk
 
     
ravnet

Posty: 26
Wysłany: 16-02-2007, 18:06   

FoToGrAfIk napisał/a:
może jakiś serwer mierzący up time?

To nic nie da!
Możesz sobie wysyłać do woli.
Zrobiłem porządne testy od kilku dostawców, do testów wziąłem też serwery konkurencji w stanach i pokazałem im dokładnie jak żałośnie wyglądają pingi w przypadku ich serwera. Porobiłem tabelki, zrzuty ekranów, łącznie dziesiątki testów.
A oni odpisali że mam problem z proxy.
Więc daruj sobie bo się namęczysz a oni i tak Cię oleją.
 
     
ros3q

Posty: 1
Wysłany: 24-02-2007, 23:20   

dodam od siebie, że miałem u nich konto testowe. Po tygodniu żałosnego funkcjonowania forum z jednym użytkownikiem, stwierdziłem, że jednak zrezygnuję... A moje darmowe konto testowe działało przez 1,5 miesiąca :P
 
     
nicon


Pomógł: 359 razy
Posty: 2151
Wysłany: 25-02-2007, 00:09   

Bylem tam okolu roku... Bardzo czesto musialem robic synchronizacje for, tematow, postow, userow... Kilka razy dziennie czasami... Wiele razy przy wchodzeniu w x rzecz na forum (np pa, nowy temat, etc) zamiast strony wyswietlala mi sie biala strona. Nie polecam.
_________________
Pozdrawiam, Piotr `nicon` Kowalczyk.
Pomoc poza forum tylko odpłatna.
DBA - jak sama nazwa wskazuje - jest to osoba, która dba o bazy danych.
 
     
Gadatliwa Kasia 

   
Cieslix

Posty: 1
Wysłany: 04-03-2007, 01:02   

jestem kolejnym użytkownikiem "zrobionym w bambuko" przez tą firmę, odnośnie maili to odpisują, że to wina mojego providera, że u nich wszystko gra.

zdecydowanie nie polecam!!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Kopiowanie wszelkich treści zawartych na forum, modyfikacji oraz instrukcji bez zgody administracji i autorów tematów/postów zabronione!

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Najlepsze oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowegoNajlepszy program do sklepu firmowany przez Przem'a

Sklep z gadżetami

serwis laptopów

phpbb

Polisy Ubezpieczeniowe TU Europa

Design Cart - Tworzenie sklepu internetowego

dnirozwoju.pl

Ranking Hostingów HostingOnline.pl

• Zamów reklamę